понеделник, март 09, 2009

МОЯ АСЦЕНДЕНТ

АСЦЕНДЕНТ в ЛЪВ

Аз съм родена кралица и го съзнавам : ))))
Вдигам шум около себе си, грижа се добре за здравето си, редовно следя и контролирам съдържанието на витамини и минерални соли в храната си. Не че очаквам да живея вечно, но имам такова желание.
Копнея и полагам усилия всекидневието да стане още по-драматично и още по-вълнуващо.
Отдавам много сили, за да го постигна. Аз съм силна жена, с изявена личност и голямо сърце. Истинска гранд дама. Бих била великолепна оперна примадона, стига да можех да пея!
Сцената е моето любимо място. Заставам точно в центъра й, макар мястото да не е от значение важното е да мога да проявя творческата си същност и драматизъм пък било то и в моя собствен дом. Обичам да се обличам вкуса и признавам, че държа да имам достатъчно пари, за да мога да го постигна. За мен парите имат голямо значение, и то не защото съм материалистка, а защото държа на високия жизнен стандарт.


Независимо че имам склонност към фрапантност, никога не губя достойнството си. Аз съм като котка, която без да иска е паднала от масата, но изражението й е такова, като че ли е искала да падне — тя се прозява и нежно облизва лапичката си, но същевременно се оглежда да види дали някой не смята падането й за загуба на личното достойнство.
Моят дом е моята крепост и аз държа на спокойствието вкъщи. Там е моето убежище. Преживявам неочакваните откази или провали, но никога не го показвам. Просто се прибирам у дома и в усамотение ближа раните си.
Тъй като съм съзидателна, на мен ми прави впечатление всичко, което ми дава възможност за изява. Обичам да дружа с интелигентни и талантливи приятели.
За мен идеалният мъж е изключителна личност, която не се държи раболепно. Аз не го застрашавам с качествата си, а той оценява моята неповторима чувствителност.
Може да изглеждам недосегаема за упреците, но в действителност съм много уязвима и лесно се потискам и разстройвам. Той разбира и знае, че признанието и възхищението могат да ме успокоят. Повтаря ми, че съм прекрасна. Аз му отговарям със същото. За тангото са необходими двама.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 

 

Blog Widget by LinkWithin

СВЕТОГЛЕД

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!

Snap Shots