понеделник, март 09, 2009

ЛУНА В КОЗИРОГ

Чувствата ми са дълбоки и искрени, но не винаги ги изразявам, защото не винаги е полезно , пробвайте и вие
Може да изглеждам сдържана и резервирана, защото не одобрявам публичната изява на емоции.
В личния си живот мога да бъда непосредствена, но по природа съм изискана и благовъзпитана. Сантименталната емоционалност ме отблъсква, както и хората, които преиграват с любезничене или с прекомерна близост.
Смятам се за силна жена и другите могат да разчитат на мен, така че моята уязвимост е прикрита, което прави още по-трудно изразяването на най-съкровените ми чувства. Толкова съм привикнала да бъда въздържана и да действувам в правилната насока, че се смятам за виновна, ако изразя чувствата си пред някого. Бих предпочела да помагам и подкрепям по време на криза. А това се случва, защото съм стабилна и благонадеждна личност, която носи облекчение и утешение.

Рядко проявявам импулсивност, защото се чувствувам отговорна за постъпките си. По този начин възприемам и другите. Изисквам уважение, което постигам с организираност, продуктивност, съзнателна работа и приятелство. Дисциплината не е проблем за мен. Мога да се откажа от моментно удоволствие в името на по-далечни цели и амбиции. Добре планираните дейности ме привличат, независимо от вида и предназначението им. Зрелостта винаги е била моя цел, достигам я рано, пропускайки шанса да бъда дете.

Търся мъж, който да е стабилен, благонадежден и сериозен, с ясни цели и големи амбиции. Ще бъда негов партньор и ще работим за общото ни благоденствие. Ще го подкрепям в постигането на високи цели. Аз съм дама... Като хубавото вино с годините ставам все по-добра. А също и по-освободена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 

 

Blog Widget by LinkWithin

СВЕТОГЛЕД

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!

Snap Shots