понеделник, март 09, 2009

МАРС В ОВЕН

Аз съм жена боец.
Мога да предвождам лека кавалерия. Впускам се в атака устремно и нищо не може да ме спре. Върша всичко бързо и експедитивно.
Аз съм енергична, нетърпелива и импулсивна, понякога дори прибързвам. Намирам се в центъра на действието , но не винаги като негов лидер.
Вървя напред, без да се обръщам и без да поглеждам дали някой ме следва. Оставям подробностите на другите, но първо ги убеждавам в необходимостта да завършат започнатото от мен дело.
Винаги намирам нещо привлекателно, към което да се устремя.
Аз съм като странствуващ рицар — тръпна при появата на всяко предизвикателство.

Не играя на дребно. Искам ли нещо или някого, атакувам не винаги директно.
Действувам и реагирам спонтанно, дори по-късно да съжалявам. Първата ми реакция обикновено е вярна.
Ако е необходимо, воювам — битката е в кръвта ми. Но и лесно сключвам примирие. Не съм нито срамежлива теменужка, нито виеща се лоза.


Душата ми е романтична, но аз съм независима жена със собствено мнение. Харесвам мъжете, които непрестанно търсят, които имат ясни цели и разбирания за живота. Не искам да се страхуват от мен, а да са такива, каквито са в действителност. Не е необходимо да са изключително мъжествени.
Моят избраник е деликатен мъж, художник или поет. Той трябва да е наясно със себе си и да се чувствува уверен. Допадат ми мъжете, които се държат мъжки.
Влюбвам се, ако нещата са истински. Смятам, че трябва да съм единствената дама в живота му и тогава страстта ми се нажежава до бяло.
Ако не заемам най-важното място в сърцето му, аз повяхвам като маргарита без вода. Трябва да бъда всичко за него.
Правя първата крачка само ако се налага.
Вероятността да бъда победена ме вълнува и обичам да редувам агресивността с податливост.
Доминирането и пасивността в любовната игра ми допадат дотолкова, доколкото и двамата знаем, че това е само забава.
Не желая да ме превъзхождат в живота, а само в любовта.
Аз съм боец, но преди всичко съм любима.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 

 

Blog Widget by LinkWithin

СВЕТОГЛЕД

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!

Snap Shots