понеделник, март 09, 2009

ВЕНЕРА В ОВЕН

Нуждая се от постоянно вълнение и от приложение на енергията, с която съм изпълнена. Увличам се по съвременното и авангардното.
Това се отнася «както за предметите, така и за хората. Харесвам ярките цветове, шума и врявата, бурните емоции и всичко, което е крайно. Затова ценя хора с активен ум и голяма жизненост.
Амбициозността ме възхищава. Боря се да съм първа и да печеля. Харесвам всичко изключително и оригинално. Стремя се да бъда истински източник на енергия.

Когато съм влюбена, аз се устремявам като ракета — летя с много огън и пламък. Не крия чувствата си. Раздавам се изцяло и от сърце. Не играя на свенливост. Аз съм типичната "лудо влюбена жена". И защо не? Как можете да познавате сърцето си, ако не ви се е случвало да го дарите другиму? Не съм мекушава и поемам рискове в любовта.
Дори този, който вече ме е напуснал трябва да се държи добре с мен. Конкуренцията не ме обърква, а когато е силна, тя ми влива живителни сокове като след вдишване на амонячна сол. Така не само се препазвам от скука, но и се поддържам свежа.
Динамичните мъже ме вълнуват. Ще бъда много доволна, ако такъв мъж ми разкрие нови светове.
Той трябва да е амбициозен, но и да оценява моите цели и амбиции, да показва привързаността си и да има чувство за хумор. Нужно е да бъде достатъчно силен, за да бъде неотменно до мен и достатъчно галантен, за да ме задържи. Аз трябва да съм първата и единствена жена в живота му. За мене той ще е вълшебният принц, поне в началото.

Аз, разбира се, ще се разочаровам, когато чара на вълшебния принц избледнее и момчето, което съм мислила за енергично, се окаже неуверено. Първият изблик на безумна любов ме заслепява, след което трябва да се връщам към всекидневието. Ако любовта ни запази характера на постоянно приключение, печелим и двамата. И аз оставам на същото място — при него.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 

 

Blog Widget by LinkWithin

СВЕТОГЛЕД

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!

Snap Shots