четвъртък, ноември 05, 2009

Много ми върви

Не казвай никога "Обичам те!" без чувства,
не давай никога целувка без любов.
Дори да страдаш, ако тя си е отишла,
не казвай, че е вече късно за любов.

Никога не казвай, че е късно за любов.
Никога не казвай, че не си, не си готов.
Никога не казвай любовта, че е лъжа -
пак ще те изгаря във стихията си тя.

Не казвай никога "Обичам те!" без чувства,
не искай никога на чувствата цена.
Знай, че си струва на върха за миг да бъдеш
и да гориш в стихията на любовта.

Никога не казвай, че е късно за любов.
Никога не казвай, че не си, не си готов.
Никога не казвай любовта, че е лъжа -
пак ще те изгаря във стихията си тя.





Днес ужасно много ми върви, и това по всичко ми личи.
Каквото пипна даже на шега,''хоп'', и става с лекота.
Днес ужасно много ми върви,нещо стана и ми личи.
Светът съвсем изглежда както нов, с една оферта за любов.

Цветни сънища аз сънувам,за тъга не искам да чувам,
без багаж далече пътувам,
правя ей така свиркам си с уста,без причина бяло обличам,
без причина някой обичам,
всички погледи днес привличам,правя ей така...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 

 

Blog Widget by LinkWithin

СВЕТОГЛЕД

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!

Snap Shots