сряда, ноември 18, 2009

"Обичам "

"Обичам живота."
"Обичам всички създания на тази земя, дори да не е необходимо да искам да се сближавам с някои от тях."

"Обичам всички създания, защото те са част от цялото сътворение, както съм аз, и дават всичко от себе си, за да правят необходимото за ролята си в живота, също като мен."

"Обичам моята страна, дори с нейните несъвършенства."

"Обичам себе си ненатрапчиво и като се самооценявам, а не егоистично и самомнително."

"Обичам себе си дори с моите недостатъци.


"Обичам всички неща, които не разбирам, както и тези, които разбирам."

"Любовта е движещата сила на живота ми."

Сега поемете дълбоко дъх и навлезте още по-надълбоко.

Мислете истински над любовта и изразявате любовта си към всичко, което искате.

Сега поемете дълбоко дъх и навлезте още по-надълбоко.

Вие създадохте мощна аура от любов около себе си, като изразявахте това чувство по положителен начин.

Тази аура ще привлича към вас различни форми на любовта.
След това животът ви се обогати и ще продължава да се обогатява, колкото повече изразявате активно любовта чрез мисли, думи, постъпки и действия.
Любовта е движещата сила в живота ви.
Сега поемете дълбоко въздух и се отпуснете...


Ако наистина сте загрижени за еволюцията си, за крайната си победа, трябва да работите за придобиването на хармония: работете за да хармонизирате цялото си същество със силите на Природата. Силата се стои точно в намерението ни да бъдем в хармония:

... ако това е, което искаме наистина , никой не може да ни спре да го постигнем.
...
Цялата Вселена не е нищо друго, освен Хармония, Универсална Хармония, която е позната като музика на Сферите, която аз имах привилегията веднъж да чуя. Това беше неописуема опитност, усещане, че съм изтеглен вън от мен самия и разпрострян навсякъде до пределите на Космоса. Усещане, което бе почти непоносимо. Да, Небето ми даде привилегията да чуя музиката на Сферите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 

 

Blog Widget by LinkWithin

СВЕТОГЛЕД

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!

Snap Shots