понеделник, ноември 30, 2009

Отношенията

Любовта се изразява най-добре, когато даваме, без да мислим какво ще получим. Следователно любовта може да се прояви само в отношенията ни с другите.

Душата, се намира в материално тяло, за да усети динамиката на закона за причина и следствие.
Накрая тя се научава да проявява съвършената любов и с течение на времето става достоен другар на Бога.

Не се сещам за двама души, които са в постоянна вражда, но вярвам в теорията за преражданията и живея с надеждата, че ако не в това, то поне в някой следващ живот ще успея да прегърна приятелски цялото човечество.
Махатма Ганди


Animation Images Free Pics Photo Sharing


Животът ми, какъвто го живях, често ми приличаше на история без начало и край. Имах чувството, че е някакъв исторически фрагмент, извадка, на която предходният и последващият текст липсват... Ясно бих могъл да си представя, че съм живял в по-ранни векове, че там съм се сблъсквал с въпроси, които са останали без отговор: че е трябвало да се родя отново, защото не съм могъл да изпълня мисията, за която съм бил предназначен.

Ще нося със себе си това, което съм създал.

Междувременно обаче въпросът е в това, че в края на живота си няма да застана с празни ръце.
Карл Юнг, Спомени, сънища, размисли

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 

 

Blog Widget by LinkWithin

СВЕТОГЛЕД

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!

Snap Shots