четвъртък, ноември 05, 2009

Такава съм

Снощи сънувах сън, сънувах,
че ме няма, а живота си върви.
И в миг изтръпнах осъзнала много истини.
За най-любимите си нямам време никога.
Защо и до кога? Господи жива съм!
И няма нищо, ама нищичко по-хубаво!
И ако крия мойте чувства ще е глупаво.
Ще казвам всеки ден поне веднъж “Обичам те”!
Чуваш ли Любов, Обичам Те!

Не живея 100 живота, да отлагам за кога?!
Не живея 100 живота, ще започна от сега!
Още днес по-човешки своя свят ще подредя,
всичко и на всички ще простя!
Не живея 100 живота любовта си да пестя!
Не живея 100 живота, ще започна от сега!
Вече няма да отлагам да съм нежна с теб Любов,
не от утре, а от днес започвам нов живот!

Господи жива съм!
И няма нищо, ама нищичко по-хубаво!
И ако крия мойте чувства ще е глупаво.
Ще напрегръщам най-добрите си приятели!
Ще бъда по-добра, дори със себе си!



Косите си ще нося, както искам
през локвите ще стапвам без да мисля,
часовника си нейде ще оставя,
за времето за малко да забравя!

Не съм дете, тъка не ме поглеждай
живота ми под лупа не подреждай,
когато съм свободна съм щастлива
и весела, и млада и красива.

Ще пея за живота до полуда,
ще любя щом сарцето бие лудо,
Такава съм до болка не отричам,
такава позволи да те обичам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 

 

Blog Widget by LinkWithin

СВЕТОГЛЕД

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!

Snap Shots