понеделник, август 31, 2009

Моите ценности и жизнени позиции - анкета

1.Главното в живота това е ...


ЛЮБОВТА ... !!!


2. Моят жизнен принцип : ...

Превърнете трудностите в предизвикателства!


3.Моята главна позитивна черта

Оптимизма


4.Какво ми дава живост ?

Пътуване,разнообразие,красотата в природата...


5.Какво мое качество ми дава оцелявае в този живот

Вътрешна сила, вяра...


6.В какво виждам източника на своите жизнини сили

Търсене на познание ,общуване с животни,природа, пътешествията ...


Отрицателни ценности :

7.Без кое свое качество аз бих бил непобедим ?


Тъга...


8. Без кое свое качество ,аз бих направил всичко което съм провалил в живота ?


Постоянство...


Положителни ценности :


9. Какво ми помага да избягвам големи неприятности и провали !?

Светогледа ...

10. Какви мои качества, способности ми помагт да преживея кризите и моите черни дни ...

Увереност,знания..


11. Какво ценя повече от всичко ?

Човек да има положителна нагласа !



12. Какво най-често казвам на приятелите си ,но защо те не разбират това или се смеят ...

Истината за смисъла на Живота !!!


13. От какво се страхувам...Презирам...Отхвърлям... В себе си и другите ?

Лицемерие, пошлост,користолюбие ...


14. Какво аз постоянно ,но безрезултатно доказвам на себе си и другите ?

Определени способности...


15. Коя истина не се помрачава от повторения...?

Вярната


16. Коя е моята любима мъдрост ?


"Щом плуваш ти към "Съвършенство бряг " , - незнайното за Теб знайно става...


"Невеж ли си " - наученото пак в невежество ще те Изобличава... !!! Дж.Руми






Няма коментари:

Публикуване на коментар

 

 

Blog Widget by LinkWithin

СВЕТОГЛЕД

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!

Snap Shots