четвъртък, май 14, 2009

Да влезе Светлината

Дени, докато четях информацията от твоя блог, в съзнанието ми се заредиха думи, които аз записах и се получи нещо като стихче.
Аз самата бях изненадана от текста - и друг път ми се е случвало нещо подобно, но за непознат човек - сега за първи път. Ще ти го изпратя, ... как ще го приемеш

СРЕЩА ВЪВ ВРЕМЕТО

Аз търсих те навред и постоянно се оглеждах в мрака,
с надеждата да те открия някъде около мен тогава.
Но се събудих и: „О Боже!
Ето те до мен била си ти
през цялото ми време!”
Благодаря ти Боже, че отвори ми вратата
за да влезе Светлината и да напусна мрака!
Завинаги до теб ще бъда,
ще поема флага
и ще се издигна аз от мрака.

Защото вече е дошло време на духовните промени
от нас се чака да протегнем длани
и да поемем флага за следващи промени.
Знамето се вее, зовът се носи,
къде сте вий другари от славното ни време
да поемем в посока
сочена ни от станока
на духовното ни семе!
Напред, нагоре и докрай!
Ще се срещнем в новия ни рай!




от Таня мой приятел в Netlog
Чудесна си !!!Благодаря !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 

 

Blog Widget by LinkWithin

СВЕТОГЛЕД

Моята снимка
Не си поставяйте цели спрямо това, което другите хора мислят за важно. Само ти знаеш, кое е най-добро за теб! Не позволявай на Живота да ти се изплъзне, като живееш в миналото или в бъдещето. Живея пълноценно всеки Ден, Направете го и Вие за да бъде пълноценен и вашия Живот!

Snap Shots